Köszöntjük a jármű.hu-n, az új és használt jármű eladásával és vételelével foglalkozó oldalon
Mint ismeretes, a különböző járművek eladása és vétele hosszadalmas és bonyolult folyamat, mely során számos igényt kell érvényesíteni, emellett pedig számtalan lehetőséget kell mérlegelni, tovább gondolni. Oldalunk éppen ezért egy olyan online autópiacot hivatott bemutatni, amely a szakszerűen összeállított felületein kényelmes és biztonságos módot nyújt mind az eladóknak, mind pedig a vásárlóknak a járművekkel kapcsolatos információk elhelyezésére, illetve begyűjtésére. Vegyünk hát sorra néhány szempontot, hogy miért is érdemes az autocentrum használt autóonline piacát választani!
Miért érdemes használt vagy új járművet az interneten eladásra bocsátani vagy keresni?
Az internet -mint reklámfelület, számos olyan lehetőséget kínál, amire például egy hirdetési újság eladás rovata vagy egy villanyoszlopra ragasztott papírdarab sohasem képes. Gondoljunk csak arra, hogy az interneten elhelyezett hirdetések legyőzik a tér- és időbeli korlátokat. Egy járműeladási hirdetést nem kell regionális vagy országos újságokban megjelentetni (jelentős összegekért), hanem elegendő elhelyezni az interneten. Továbbá míg egy újsághirdetés megjelenése időben kötött, az internetes hirdetés folyamatosan elérhető.
Az autócentrum olyan webportál, amely az internet nyújtotta előnyök mellett további lehetőségeket kínál a járműeladáskor mind az eladónak, mind pedig a vásárlónak.
Az autócentrum olyan webportál, amely az internet nyújtotta előnyök mellett további lehetőségeket kínál a járműeladáskor mind az eladónak, mind pedig a vásárlónak.
Miért érdemes használt vagy új járművet az autócentrumon eladásra bocsátani?
Eladóként fontos, hogy felmérjük az általunk kínált jármű reális értékét. Ehhez szükséges tájékozódnunk a piaci kínálatról. Az autócentrum online autópiacon egy széles körben paraméterezhető keresőfelület áll rendelkezésünkre a piac feltérképezéséhez.
Eladáskor kulcsfontosságú az is, hogy a vásárlók megismerjék a kínált járművet. Éppen ezért az autócentrumon eladásra szánt jármű bejegyzésekor nem csak járműkategóriába kell sorolni az eladásra bocsátandó járművet, hanem egy egyszerű és kényelmes felület segítségével számos tulajdonság alapján kell jellemezni. Ez bonyolultnak hangzik, de valójában a felviteli felület mindvégig segítségünkre van, így a hirdetés feladás pofonegyszerűen kivitelezhető.
Ráadásul a hirdetésben az általunk kínált járművet nem csak szövegesen írhatjuk le, hanem lehetőség van fényképek feltöltésére is.
Eladáskor kulcsfontosságú az is, hogy a vásárlók megismerjék a kínált járművet. Éppen ezért az autócentrumon eladásra szánt jármű bejegyzésekor nem csak járműkategóriába kell sorolni az eladásra bocsátandó járművet, hanem egy egyszerű és kényelmes felület segítségével számos tulajdonság alapján kell jellemezni. Ez bonyolultnak hangzik, de valójában a felviteli felület mindvégig segítségünkre van, így a hirdetés feladás pofonegyszerűen kivitelezhető.
Ráadásul a hirdetésben az általunk kínált járművet nem csak szövegesen írhatjuk le, hanem lehetőség van fényképek feltöltésére is.
Milyen képet készítsek a használt járműről?
A vizuális tájékozódás az átlagos felhasználó esetében nagy segítséget nyújt mind az elképzeléshez, mind pedig a döntéshez. Ezért kiemelkedően fontos, hogy "jó" képeket szerepeltessünk a hirdetésben. De mit jelent a jó?
Először is fényképezzük a járművet lemosott állapotban, kultúrált és rendezett környezetben. Ha például az eladásra kínált járművet (mondjuk egy használt autót vagy motort) egy koszos, rendetlen garázsban fényképezünk le, akkor az a legtöbb vásárlójelöltben visszateccést kelt. Így előfordulhat, hogy pusztán a vizuáis érzékelés miatt nem ezt az általunk eladásra szánt járművet választja. Természetesen ez a helyzet más járművekre esetében is: a sáros teherautó, vagy a szakadt takarófóliás motorcsónak is negatívan befolyásolhatja a vásárlót.
Az esztétikus fényképhez azonban hozzátartozik az idő is: kerüljük az esti fényképek elhelyezését, illetve lehetőség szerint törekedjünk arra, hogy a képeket napos, "jó időben" készítsük.
Célszerű továbbá a járművet több oldalról, több szögből fényképezni. Ez segíti a felhasználót a térbeli elképzelésben és a színek és a formák véleményezésében.
Végezetül pedig törekedjünk arra, hogy amennyiben járművünk a kínálatban szereplő többi járműtől különbözik valamiben, hangsúlyozzuk ezt fényképpel is. Nyilvánvaló, hogy egy vizualizált bőr belső vagy egy spoiler tudatosítja az egyediséget a vásárlóban.
Először is fényképezzük a járművet lemosott állapotban, kultúrált és rendezett környezetben. Ha például az eladásra kínált járművet (mondjuk egy használt autót vagy motort) egy koszos, rendetlen garázsban fényképezünk le, akkor az a legtöbb vásárlójelöltben visszateccést kelt. Így előfordulhat, hogy pusztán a vizuáis érzékelés miatt nem ezt az általunk eladásra szánt járművet választja. Természetesen ez a helyzet más járművekre esetében is: a sáros teherautó, vagy a szakadt takarófóliás motorcsónak is negatívan befolyásolhatja a vásárlót.
Az esztétikus fényképhez azonban hozzátartozik az idő is: kerüljük az esti fényképek elhelyezését, illetve lehetőség szerint törekedjünk arra, hogy a képeket napos, "jó időben" készítsük.
Célszerű továbbá a járművet több oldalról, több szögből fényképezni. Ez segíti a felhasználót a térbeli elképzelésben és a színek és a formák véleményezésében.
Végezetül pedig törekedjünk arra, hogy amennyiben járművünk a kínálatban szereplő többi járműtől különbözik valamiben, hangsúlyozzuk ezt fényképpel is. Nyilvánvaló, hogy egy vizualizált bőr belső vagy egy spoiler tudatosítja az egyediséget a vásárlóban.
Vásárlóként miért érdemes az autócentrumon használt járművet keresnem?
A válasz két részből tevődik össze: egy részt egy internetes hirdetés sokkal beszédesebb és részletesebb, mint például egy újsághirdetés (vagy apróhirdetés), másrészt pedig az autócentrum olyan széles körben paraméterezhető keresőfelületet nyújt a kényelmes kereséshez.
Az internetes hirdetés nyilvánvalóan beszédes, ugyanis az eladó az eladásra szánt jármű számos olyan adatát és jellemzőjét közzéteszi a hirdetésben, amely egy hagyományos újsághirdetésben nem férnek el, vagy megjelentetésük nagyon költséges. Az autócentrumon elhelyezett járműhirdetéseket az eladók először is járműtípus szerint kategorizálják (autó, motor, tehergépjármű, vízi jármű, stb.). Ezt követően szükséges a gyártmány és a típus meghatározása, majd egy szabványos formátumban az egyéb, a jármű típusra jellemző információk felvitele. Vásárlói szemmel nézve a szabványosított hirdetésformátum előnye nem csak az áttekinthetőségben rejlik, de egyszerűbbé teszi a különböző járművek adatainak összehasonlítását is.
A kényelmes, széles körben paraméterezhető keresőfelület előnyeit talán nem is kell részletezni, hiszen vásárlóként felesleges olyan találatokat megtekinteni, amelyeket nem is szeretnénk. Ez nem csak időt rabló tevékenység, hanem a vásárló kedvét is szegheti.
Az internetes hirdetés nyilvánvalóan beszédes, ugyanis az eladó az eladásra szánt jármű számos olyan adatát és jellemzőjét közzéteszi a hirdetésben, amely egy hagyományos újsághirdetésben nem férnek el, vagy megjelentetésük nagyon költséges. Az autócentrumon elhelyezett járműhirdetéseket az eladók először is járműtípus szerint kategorizálják (autó, motor, tehergépjármű, vízi jármű, stb.). Ezt követően szükséges a gyártmány és a típus meghatározása, majd egy szabványos formátumban az egyéb, a jármű típusra jellemző információk felvitele. Vásárlói szemmel nézve a szabványosított hirdetésformátum előnye nem csak az áttekinthetőségben rejlik, de egyszerűbbé teszi a különböző járművek adatainak összehasonlítását is.
A kényelmes, széles körben paraméterezhető keresőfelület előnyeit talán nem is kell részletezni, hiszen vásárlóként felesleges olyan találatokat megtekinteni, amelyeket nem is szeretnénk. Ez nem csak időt rabló tevékenység, hanem a vásárló kedvét is szegheti.
Látogasson el használt autóhonlapunkra!
Copyright © 2009 - 2010 Web4You Kft